Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Ο ΚΛΟΟΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ (φύλλο εργασίας & παιχνίδι)

Οι απόκριες μας κλείνουν δειλά το μάτι και όλοι ψάχνουμε αυτό το κάτι που θα κάνουμε στο σχολείο. Κάτι γρήγορο, εύκολο και εντυπωσιακό, φτιαγμένο από τα παιδιά.
Η δική μου πρόταση είναι παιχνιδιάρικη, και πιστεύω θα σας αρέσει. Πρέπει να τονίσω ότι δεν είναι αναδημοσίευση, αλλά δική μου σχεδίαση, και νιώθω πολύ όμορφα για το αποτέλεσμα.
Σας παρουσιάζω λοιπόν τον Κλόουν - Κωλοτούμπα.
Είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να γίνει σε πολύ λίγο χρόνο αποκλειστικά από τα παιδιά.
Δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας, όπου πρέπει να συνεχίσουν τα σύμβολα στη στολή του κλόουν και να τον χρωματίσουν. 

 Στη συνέχεια κόβουν το περίγραμμα και κολλούν τα πόδια στα χέρια. Τέλος κολλάμε το κεφάλι, όπως δείχνει το σκίτσο.
Σημείωση: Αν θέλετε να κάνει πλήρεις τούμπες, κολλήστε και το καπέλο στα χέρια του, για να σχηματιστεί ένας κύλινδρος.

To αρχείο μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή .pdf από την Ιστοσελίδα μου nipiagogos.weebly.com

Καλή διασκέδαση!!!

Keep Sharing!!!


4 σχόλια:

  1. Μπραβο ρε τσακαλι! Περναμε και στο σχεδιασμο τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέ Λει Ος ο κλοουν σου !!!! Μπραβο Μαρινα !!! Τι εξυπνος κωλοτουμπας , αψογη η σκεψη σου , η σχεδιαση σου και η χρηστικοτητα του !!! Σε ευχαριστουμε παρα πολυ που το μοιραστηκες μαζι μας , καλες αποκριες , καλη συνεχεια !!! -christine-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.