Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

ΑΠΟΚΡΙΕΣ: ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ ΚΑΡΤΑ ΚΛΟΟΥΝ

Έφτασε και φέτος η τρελή Αποκριά και διαλέξαμε για να ξεκινήσουμε την πιο εύκολη κατασκευή (και οικονομική βεβαίως βεβαίως).

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα τετράγωνο χαρτί. To διπλώνουμε όπως βλέπετε στην εικόνα και το βάφουμε.

Το τρίγωνο αποτελεί το καπέλο του κλόουν, το οποίο ανοίγει και εκεί μπορούμε να γράψουμε τις ευχές μας.




ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!
Keep Sharing!!!

3 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας.