Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

Το πιάνο του χειμώνα

 Το πιάνο του Χειμώνα (κοινώς Α,α,α, αρχίζει η παγωνιά).




Ένα πιάνο όπου τα πλήκτρα αντιστοιχούν στα φωνήεντα του γνωστού τραγουδιού Α,α,α αρχίζει η παγωνιά.




Μια ιδέα της εξαιρετικής συναδέλφισσας Νίκη Κοκκινοπλίτη που την απογείωσε η αγαπημένη και επίσης εξαιρετική Chrysa Gkounela. Το πατρόν το τροποποίησα λίγο για να είναι πιο ευαναγνωστα τα φωνήεντα. Τα παιδιά γράφουν τις φωνούλες στα πλήκτρα και στη συνέχεια παίζουν στο πιάνο τους το τραγούδι.




Καλή διασκέδαση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.