Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023

ΣΧΟΛΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΝΤΑ

 Το καλοκαίρι μας αποχαιρετά και πρέπει σιγά σιγά να προετοιμαζόμαστε για τη νέα χρονιά. Σχεδίασα ένα Σχολικό Μηνιαίο Ημερολόγιο, με σκοπό να οργανώσω το μάθημα λίγο καλύτερα.



Το ημερολόγιο, όπως ανέφερα και παραπάνω, είναι μηνιαίο και περιλαμβάνει τις ημέρες του μήνα, ένα πλαίσιο με τα θέματα με τα οποία θα ασχοληθούμε ανά μήνα, ένα πλαίσιο για τα γενέθλια των μαθητών μας και ένα κουτάκι για σημειώσεις π.χ. εκδρομές του μήνα, επισκέψεις κλπ.


Το αρχείο μπορείτε να το εκτυπώσετε και να το συρράψετε, δημιουργώντας ένα ατομικό ημερολόγιο για την οργάνωση της τάξης σας. 


Μπορείτε επίσης να το τυπώσετε σε Α3 και να το στερεώσετε στον πίνακα με τις ρουτίνες της τάξης. 


Το αρχείο μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα μου στο TPT.


2 σχόλια:

  1. Πάντα ένα βήμα μπροστά γλυκιά μου Μαρίνα! Καλή σχολική χρονιά, μετράω αντίστροφα 3,2,1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ Μαρίνα, έχεις πολύ ωραίες ιδέες, εξαιρετικό υλικό, και κυρίως είναι σπουδαίο που το μοιράζεσαι με συναδέλφους. Καλή σχολική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.