Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Ο δικός μου θησαυρός

 O  δικός μου θησαυρός είναι μια δράση που οργανώθηκε στο Νηπιαγωγείο μας και έχει σκοπό να δώσει την ευκαιρία στα παιδιά να γίνουν πρωταγωνιστές στην τάξη, να ανακαλύψουν τους πραγματικούς θησαυρούς της ζωής μας αλλά να περάσουν και δημιουργικά το Σαββατοκύριακο με τους γονείς τους.

Και έφτασε η μέρα που περίμεναν με ανυπομονησία όλα τα παιδιά.
εικόνα Viber 2024 10 13 09 02 26 860
Ο Πίπης με τους θησαυρούς του, ξεκινάει το ταξίδι στα σπίτια των παιδιών, όπου θα περνάει ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο πειρατικές ιστορίες και παιχνίδια.
εικόνα Viber 2024 10 13 09 02 26 889
Μέσα στο κουτί περιέχει το αγαπημένο του βιβλίο, ένα επιτραπέζιο και ένα γράμμα με οδηγίες.
Screenshot 341
Τη Δευτέρα περιμένουμε την Κατερίνα να μας περιγράψει όλα όσα έκανε παρέα με τον Πίπη και να μας παρουσιάσει τον δικό της θησαυρό.
εικόνα Viber 2024 10 13 09 02 02 281
Δίνουμε έτσι την ευκαιρία σε όλα τα παιδιά να μας παρουσιάσουν το αγαπημένο τους βιβλίο, επιτραπέζιο , το αρκουδάκι με το οποίο κοιμούνται και να γίνουν έτσι για λίγο πρωταγωνιστές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.