Βουτσινά, Χ., Χαραλαμποπούλου, Χ., Ραβάνης. Κ. (1998). Το φως ως αυτόνομη οντότητα και ο σχηματισμός των σκιών: στόχοι-εμπόδια στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. στο Κουμαράς, Π., Καριώτογλου, Π., Τσελφές, Β., Ψύλλος, Δ. (επιμ.), Πρακτικά 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογής των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, Χριστοδουλίδη.
Λούκα, Λ., Παπαδημήτρη-Καχριμάνη, Χρ., Κωνσταντίνου, Κ., Π. (2004). Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη νηπιακή εκπαίδευση. Κύπρος, Συνέδριο Φ.Ε. στην Π.Ε.
Ραβάνης, Κ. (2001). Η μύηση των μικρών παιδιών στις Φυσικές Επιστήμες. Πάτρα,…
Ραβάνης, Κ. (2001). Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση. Διδακτική και γνωστική προσέγγιση. Αθήνα, Τυπωθήτω
Ραβάνης, Κ. (2007). Δραστηριότητες το Νηπιαγωγείο από τον κόσμο της Φυσικής. Αθήνα, Δίπτυχο
Χατζηγεωργίου, Γ. (1998). Η Φυσική μέσα από τα μάτια του μικρού παιδιού. Αθήνα, Γρηγόρη
Χατζηδήμου, Δ., Ταρατόρη, Ε. (2008). Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στις Φυσικές Επιστήμες. Θεσσαλονίκη, Κυριακίδη
Chauvel, D., Michel, V. (1998). Δραστηριότητες, διερευνήσεις, ανακαλύψεις για παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού. Αθήνα, Τυπωθήτω
Driver, R., Guesne, E., Tiberghien, A. (1993). Οι ιδέες των παιδιών στις φυσικές επιστήμες. Αθήνα, Τροχαλία.