Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Portfolio

Στο σεμινάριο των Πειραματικών Νηπιαγωγείων του ΑΠΘ που έγινε την Πέμπτη 24-11-10 στον Πύργο της Παιδαγωγικής σχολής, μας παρουσιάστηκαν διαφόρων τύπων Portfolio.
Aυτό που συγκράτησα εγώ και υιοθετώ φέτος, περιέχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:


1. Εισαγωγικό σημείωμα για τη χρήση του, περιεχόμενα και σκοπός δημιουργίας
2. Το προφίλ του παιδιού: Εδώ θα γράψω τα χαρακτηριστικά του παιδιού, τι του αρέσει, τις αστείες του ατάκες (όποτε λένε ένα μαργαριτάρι, το σημειώνω) καθώς και τις συνεντεύξεις που του παίρνω ανά τρίμηνο.
3. Ενότητες: 
- Γλώσσα
- Μαθηματικά
- Εικαστικές δημιουργίες
- Ο εαυτός μου ανά μήνα
- Τα πάντα γύρω από μένα (εγώ το ονομάζω ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ...)
Εδώ θα περιλαμβάνει εργασίες του παιδιού που αφορούν τον ίδιο, την οικογένειά του, τα συναισθήματά του, τα αγαπημένα του πράγματα κλπ.



ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ: 
Α. ΠΟΤΕ ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ.
Β. ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΦΥΛΛΑ. 

Επιτέλους ας αφήσουμε τις έτοιμες φωτοτυπίες στην άκρη. Δεν συντελούν σε καμία αξιολόγηση όπως δυστυχώς πολλοί συνάδελφοι νομίζουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.